johanna och tilde

johanna och tilde plingade på för ett tag sedan och undrade om jag ville följa ner och bada!
Och vem kan inte tacka nej åt någonting sådan?

Nej, men faktiskt visste jag inte om ja orkade!
Men ja tänkte, det kan väl bli kul!
Jag har inte träffat dom på jätte länge!

Så vi badade!
Åt jordgubbar med grädde.
Sen fick jag lite utanför så ja hedde den typ överallt i ansiktet.
Sen gjorde dom det!

Sen skulle vi gå ner och sjölja bort det.
Och såklart gick inte det!
massa fett i ansiktet!

Så då sa johanna!

''MAN KAN JU TA SAND!''

så vi hedde sand i ansiktet men de gick inte!..
HAha, men nu har jag kommit hem.
Duchat och sätt nyaste beck med familjen!

Riktigt bra!.
Ska nog sova snart.
sovde inte så bra inatt för de åskade ju!

Bilder från kvällen!



sne men!
vrid datorn ;d

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0